Procurement Integration
Kundspecifika kataloger och optimerad inköpsorderhantering
Att digitalisera hanteringen av inköpsorder automatiserar stora delar av den operativa inköpsprocessen. Optimering av processen skapar en bättre leverantörsrelation med full transparens för både köpare och säljare. Dessutom är det möjlig att minska processkostnader genom processoptimering vid hantering av exempelvis integrerade kataloger, punch-out till ehandelsplattformar, och EDI integration för orderhantering, godsmottagning och fakturahantering.
Dessa företag litar på Onventis med sina inköpsbehov
Optimera hantering
av inköpsorder och kataloger med full integration
Minska risken
för redundans genom EDI
Förbättra leverantörsrelationen
genom processautomation
Du kanske är intresserad av våra andra lösningar
Supplier Network
Onventis Supplier Network är en kostnadsfri tjänst för leverantör, oavsett om leverantören har ett aktivt kontrakt med en Onventis-köpare eller inte. Genom att skapa en leverantörsprofil kan en leverantör nå potentiellt 1000 köpande organisationer. I leverantörsportalen kan leverantörer även hantera sina existerande kundrelationer med Onventis-köpare.
E-Business
E-Business är en tjänst för företag som erbjuder inköp-som-tjänst till sina kunder. E-business erbjuder kundspecifik inköpsorder- och attesthantering för att hantera inköp för flera köpande organisationer. E-business erbjuder också automatiserade kontokopplingar, budgetkontroll, användarspecifika katalogvyer, möjlighet att dela upp inköpsorder till flera leverantörer och drop shipping.