E-Business
Optimera operationellt inköp med Inköp-som-Tjänst
Onventis Procurement Shop är en lösning speciellt utformad för leverantörer som hanterar inköpsprocessen för sina kunder, exempelvis genom att erbjuda outsourcing av operativt inköp. Onventis Procurement Shop erbjuder funktionalitet som exempelvis kundspecifika orderhanterings- och attestflöden, automatisering av tjänster för olika kunder, budgetkontroll och användarspecifika katalogvyer. Dessutom är det en flexibel och kraftfull e-handelslösning som möjliggör exempelvis multi-leverantörs scenarier, inklusive uppdelade ordrar och drop shipping.
Dessa företag litar på Onventis med sina inköpsbehov
Automatisera försäljning samtidigt
som ni bibehåller full kontroll
Resurseffektiv försäljning
som ökar er marknadsandel
Spara tid
genom att nå köpstarka målgrupper
Du kanske är intresserad av våra andra lösningar
Supplier Network
Onventis Supplier Network är en kostnadsfri tjänst för leverantör, oavsett om leverantören har ett aktivt kontrakt med en Onventis-köpare eller inte. Genom att skapa en leverantörsprofil kan en leverantör nå potentiellt 1000 köpande organisationer. I leverantörsportalen kan leverantörer även hantera sina existerande kundrelationer med Onventis-köpare.
Procurement Integration
Integrationslösning som sänker processkostnader genom att koppla samman köpare och leverantörer och optimera hantering och flöde av information och dokument. Sömlös integration av produktkataloger och punch-out till ehandels-plattformar. EDI koppling för hantering av inköpsorder, ändringsorder, godsmottag och fakturor.