Onventis Document Management
Hantera alla inköpsrelaterade dokument centralt och ge anpassad åtkomst till era affärspartners
DIGITALA DOKUMENT
Använd digital hantering och leverans för att hantera dokument med maximal effektivitet.
DUBBELRIKTAD KOMMUNIKATION
Inköpande företag kan tillhandahålla dokument till enskilda leverantörer eller leverantörsgrupper.
INTEGRERING PÅ LEVERANTÖRSSIDAN
Integrering i leverantörshanteringen optimerar hållbara digitala processer på inköpsavdelningen.
DIGITAL DOKUMENTHANTERING FÖR OPTIMERADE PROCESSER
Onventis Document Management gör det möjligt att hantera och tillhandahålla dokument till individuella leverantörer eller leverantörsgrupper. Dessutom kan även dokument på leverantörssidan göras tillgängliga för den inköpande organisationen. Hanteringen av alla dokument digitaliseras och optimeras även ytterligare genom att läskvitton skapas och genom att egna dokument automatiskt skickas till leverantörer med inköpsordrar och kopplas till leverantörshanteringen.
BEGÄR EN DEMO NU
Våra e-upphandlingsexperter presenterar Onventis Allt-i-ett-nätverk för upphandling.