Onventis Document Management
Hantera alla inköpsrelaterade dokument centralt och ge anpassad åtkomst till era affärspartners

DIGITALA DOKUMENT

Använd digital hantering och leverans för att hantera dokument med maximal effektivitet.

DUBBELRIKTAD KOMMUNIKATION

Inköpande företag kan tillhandahålla dokument till enskilda leverantörer eller leverantörsgrupper.

INTEGRERING PÅ LEVERANTÖRSSIDAN

Integrering i leverantörshanteringen optimerar hållbara digitala processer på inköpsavdelningen.

DIGITAL DOKUMENTHANTERING FÖR OPTIMERADE PROCESSER

Onventis Document Management gör det möjligt att hantera och tillhandahålla dokument till individuella leverantörer eller leverantörsgrupper. Dessutom kan även dokument på leverantörssidan göras tillgängliga för den inköpande organisationen. Hanteringen av alla dokument digitaliseras och optimeras även ytterligare genom att läskvitton skapas och genom att egna dokument automatiskt skickas till leverantörer med inköpsordrar och kopplas till leverantörshanteringen.

Onventis Buyer

Onventis Buyer

VAD KUNDER SÄGER OM ONVENTIS

BEGÄR EN DEMO NU

Våra e-upphandlingsexperter presenterar Onventis Allt-i-ett-nätverk för upphandling.

Integritet
När du besöker vår webbplats kan information från vissa tjänster lagras via din webbläsare, vanligtvis i form av cookies. Här kan du ändra dina sekretessinställningar. Observera att blockering av vissa typer av cookies kan påverka din upplevelse av vår webbplats och de tjänster vi erbjuder.