Supply Chain Resiliency
Skapa en robust leverantörskedja med Onventis

Onventis är en heltäckande svit av inköpslösningar som täcker hela inköpsprocessen från upphandling, via leverantörshantering (SRM), avrop och fakturahantering till analys och uppföljning. Med Onventis kan ni optimera ert inköp och lägga grunden till en robust leverantörskedja.

Vi rekommenderar dessa lösningar:

Ett globalt leverantörsnätverk
Med Onventis Supplier Network får ni tillgång till en global leverantörsmarknad med kvalificerade potentiella affärspartners. Onventis optimerar leverantörshantering och lägger grunden för en robust leverantörskedja.
Ökad transparens i leverantörskedjan
Onventis förbättrar visibilitet och ökar transparensen i leverantörskedjan, samtidigt som ni förenklar kommunikation och skapar bättre förutsättningar för innovativt leverantörssamarbete. Onventis gör det enkelt att spåra transaktioner, identifiera flaskhalsar och proaktivt undvika potentiella störningar. Med Onventis kan du alltid ligga ett steg före.
Smidigare och effektivare inköpsprocesser
Onventis ökar automatisering och optimerar stora delar av inköpsprocessen, från upphandling, via leverantörshantering till avrop, analys och uppföljning. Onventis effektiviserar såväl strategiskt inköp som orderhantering och fakturering. Med Onventis kan ni säga adjö till repetitiva och tidskrävande arbetsuppgifter och säga hej till ökad effektivitet, kontroll och visibilitet.

Läs mer

Vi rekommenderar dessa lösningar:

Source to Contract

Effektiviserar upphandlingsprocessen genom kraftfulla och flexibla verktyg för utvärdering av potentiella leverantörer, RFI/RFQ/RFP, e-auktioner och kontraktshantering. Source-to-Contract ger lägre processkostnader, standardiserade och bättre avtalsvillkor, samt full insyn i aktiva kontrakt och leverantörsåtaganden i realtid.

Analytics

Spendanalys som skapar transparens, identifierar potentiella besparingar och optimerar kassaflödeshantering. Insikterna som visualiseras leder även till möjlighet att öka effektiviteten i inköpsprocessen.

Procure to Pay

Digitaliserar hela inköpsprocessen från order till betalning för att förbättra processeffektivitet, transparens, avtalstrohet, och realisering av identifierade besparingar. Procure-to-Pay digitaliserar hela processen från rekvisition och inköpsorder till godsmottag, fakturahantering och betalning. Samtidigt får inköp full spårbarhet genom hela processen.

BEGÄR EN DEMO NU

Våra e-upphandlingsexperter presenterar Onventis Allt-i-ett-nätverk för upphandling.

Integritet
När du besöker vår webbplats kan information från vissa tjänster lagras via din webbläsare, vanligtvis i form av cookies. Här kan du ändra dina sekretessinställningar. Observera att blockering av vissa typer av cookies kan påverka din upplevelse av vår webbplats och de tjänster vi erbjuder.