Social Services
Optimera inköp för din sociala verksamhet med Onventis

Onventis erbjuder en heltäckande Source-to-Pay-lösning som enkelt kan anpassas till de unika behoven som finns inom den sociala sektorn. Med Onventis kan NGO:er, frivilligorganisationer och andra som arbetar med social verksamhet kan smidigt optimera sin inköpsprocess, förenkla leverantörshanteringen och optimera kostnaderna.

Onventis används idag av bland annat dessa företag:

Optimera hela inköpsprocessen
Med användarvänliga gränssnitt, ökad automatisering och stora integrationsmöjligheter hjälper Onventis ert team leverera kostnadseffektivt inköp istället för att fastna i administrativa uppgifter.
Förenklad leverantörshantering
Onventis centraliserar all leverantörsinformation, vilket förenklar kommunikation och skapare större möjligheter för bättre samarbete. Onventis gör det enkelt att snabbt identifiera potentiella leverantörer och säkerställa att de möter er organisations krav.
Kostnadsoptimering och budgetkontroll
Onventis har en bred palett av verktyg för kostnadshantering som ger inköp full insyn i hela inköpsprocessen. Med Onventis kan inköp arbeta mer datadrivet vilket skapar bättre förutsättningar att fatta välgrundade beslut och uppnå betydande kostnadsbesparingar.
Whitepaper: Technology to Optimize Source-to-Pay for Social Enterprises & Nonprofits

Whitepaper: Technology to Optimize Source-to-Pay for Social Enterprises & Nonprofits

Läs mer

Vi rekommenderar dessa lösningar:

Source to Contract

Effektiviserar upphandlingsprocessen genom kraftfulla och flexibla verktyg för utvärdering av potentiella leverantörer, RFI/RFQ/RFP, e-auktioner och kontraktshantering. Source-to-Contract ger lägre processkostnader, standardiserade och bättre avtalsvillkor, samt full insyn i aktiva kontrakt och leverantörsåtaganden i realtid.

Analytics

Spendanalys som skapar transparens, identifierar potentiella besparingar och optimerar kassaflödeshantering. Insikterna som visualiseras leder även till möjlighet att öka effektiviteten i inköpsprocessen.

Procure to Pay

Digitaliserar hela inköpsprocessen från order till betalning för att förbättra processeffektivitet, transparens, avtalstrohet, och realisering av identifierade besparingar. Procure-to-Pay digitaliserar hela processen från rekvisition och inköpsorder till godsmottag, fakturahantering och betalning. Samtidigt får inköp full spårbarhet genom hela processen.

BEGÄR EN DEMO NU

Våra e-upphandlingsexperter presenterar Onventis Allt-i-ett-nätverk för upphandling.

Integritet
När du besöker vår webbplats kan information från vissa tjänster lagras via din webbläsare, vanligtvis i form av cookies. Här kan du ändra dina sekretessinställningar. Observera att blockering av vissa typer av cookies kan påverka din upplevelse av vår webbplats och de tjänster vi erbjuder.