Procurement Integration
Kundspecifika kataloger och optimerad inköpsorderhantering

Att digitalisera hanteringen av inköpsorder automatiserar stora delar av den operativa inköpsprocessen. Optimering av processen skapar en bättre leverantörsrelation med full transparens för både köpare och säljare. Dessutom är det möjlig att minska processkostnader genom processoptimering vid hantering av exempelvis integrerade kataloger, punch-out till ehandelsplattformar, och EDI integration för orderhantering, godsmottagning och fakturahantering.

Dessa företag litar på Onventis med sina inköpsbehov

Optimera hantering

av inköpsorder och kataloger med full integration

Minska risken

för redundans genom EDI

Förbättra leverantörsrelationen

genom processautomation

Du kanske är intresserad av våra andra lösningar

Supplier Network

Onventis Supplier Network är en kostnadsfri tjänst för leverantör, oavsett om leverantören har ett aktivt kontrakt med en Onventis-köpare eller inte. Genom att skapa en leverantörsprofil kan en leverantör nå potentiellt 1000 köpande organisationer. I leverantörsportalen kan leverantörer även hantera sina existerande kundrelationer med Onventis-köpare.

E-Business

E-Business är en tjänst för företag som erbjuder inköp-som-tjänst till sina kunder. E-business erbjuder kundspecifik inköpsorder- och attesthantering för att hantera inköp för flera köpande organisationer. E-business erbjuder också automatiserade kontokopplingar, budgetkontroll, användarspecifika katalogvyer, möjlighet att dela upp inköpsorder till flera leverantörer och drop shipping.

Onventis Supplier

Onventis Supplier

Ta reda på mer

BEGÄR EN DEMO NU

Våra e-upphandlingsexperter presenterar Onventis Allt-i-ett-nätverk för upphandling.

Integritet
När du besöker vår webbplats kan information från vissa tjänster lagras via din webbläsare, vanligtvis i form av cookies. Här kan du ändra dina sekretessinställningar. Observera att blockering av vissa typer av cookies kan påverka din upplevelse av vår webbplats och de tjänster vi erbjuder.